چرا از پدیده خودرو خودروی صفر بخریم؟

خرید خودروی صفر از پدیده خودرو | چرا پدیده خودرو بهترین انتخاب برای خریداران است

خرید خودرو صفر، چرا و چگونه؟

در نگاه اول برخی از خریداران به‌خاطر بودجه، خرید خودرو کارکرده را نسبت به خودرو سفر ترجیح می‌دهند. این روش دارای مشکلاتی فراوان از جمله عدم اطمینان نسبت به خودرو کارکرده است. حتی بسیاری از افراد باتجربه نیز در زمان خرید خودرو کارکرده دچار اشتباه و متضرر می‌شوند. از سوی دیگر خرید خودرو صفر نیز کار آسانی نیست زیرا اگر مهارت شما در حد یک کارشناس نباشد، ممکن است خودرویی را تحویل بگیرید که صفر واقعی نباشد و یا حتی دچار مشکلات فنی و یا خراش و صدمه باشد. ما در پدیده خودرو امکان خریدی آسان، سریع و همراه با ضمانت کامل کارشناسی فنی و رنگ و بدنه را برای شما فراهم کرده‌ایم. در این مطلب با تمامی مزایای خرید از پدیده خودرو آشنا می‌شویم.

چرا خرید خودروی صفر از پدیده خودرو را پیشنهاد می‌دهیم؟

گروه پدیده خودرو یکی از مجموعه‌های فعال و باسابقه در زمینه فروش خودرو صفر در ایران است. این گروه کار خود را از سال 1383 آغاز کرده است و افتخار دارد که پس از دو دهه توانسته است علاوه‌بر ایجاد ارتباط مستقیم با برترین خودروسازان داخلی، با استفاده از تخصص و تجربه کارشناسان خود روشی کم‌نظیر را برای خرید خودرو صفر با اطمینان بالا به خریداران پیشنهاد دهد. برای توضیح دقیق این روش و آشنایی با مزایای خرید خودروی صفر از پدیده خودرو در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ما خودروی صفر واقعی را به شما تحویل می‌دهیم

وقتی کیلومترشمار خودرو عدد صفر را نشان می‌دهد عموما به این معنا است که این خودرو با خودروهای مخصوص حمل خودرو از کارخانه به نمایندگی یا محول مورد نظر خریدار حمل شده است و به‌هیچ عنوان در خیابان‌ه و جاده‌ها از آن استفاده نشده است. با این حال متاسفانه در مواردی برخی افراد سودجو برای کاهش هزینه‌ها از خود خودرو برای جابه‌جایی آن استفاده می‌کند و این یعنی احتمال بروز هرگونه مشکل برای ماشین، از خط‌خوردگی‌ها تا مشکلات فنی. این افراد سپس با دستکاری کیلومترشمار موفق به برگرداندن عدد به حالت اول می‌شوند. ما در پدیده خودرو هم خودرو صفر واقعی را به شما تحویل می‌دهیم و هم این موضوع را در یک ضمانت کتبی قید می‌کنیم.

دریافت جدیدترین مدل‌ها از برترین خودروسازان داخلی

ایجاد ارتباط مستقیم با خودروسازان برتر داخلی از جمله ایران خودرو، کرمان موتور، گروه خودروسازی بهمن و سایپا و پارس خودرو باعث شده است ما بتوانیم به جدیدترین مدل‌های بازار خودرو ایران دسترسی داشته باشیم. شما می‌توانید با استفاده از صفحات دسته‌بندی خودرها براساس نام شرکت خودروساز، مدل جدید یا قدیمی مورد نظر خود را انتخاب کنید تا بعد از ثبت سفارش، امکان مذاکره مستقیم یا غیرحضوری با شما فراهم شود.

خرید خودروی صفر از پدیده خودرو با ضمانت رسمی کارشناسی

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید از سایت و گروه پدیده خودرو، دریافت خودرو صفر با انواع ضمانت‌های کارشناسی است. در این روش، کارشناسان ما از پیش هر خودرو را از نظر رنگ و بدنه، تمامی اجرای بیرونی خودرو، آپشن‌ها، متعلقات، شرایط موتور و سیستم تعلیق و امکانات داخلی تا ریزترین جزئیات بررسی و تایید می‌کنند. در قدم بعد در زمان خرید، شما ضمانت فنی و رنگ و بدنه و نیز ضمانت صفر بودن خودرو را به‌صورت کتبی و مستند از ما دریافت می‌کنید.

تنوع بالای خودروها در پدیده خودرو

در پدیده خودرو تقریبا تمامی گزینه‌های خرید خودرو صفر از خودروسازان داخلی برای شما فراهم شده است. در سایت پدیده خودرو می‌توانید در بخش پربازدیدترین خودروها با سلیقه کاربران سایت درباره انواع خودروهای صفر آشنا شوید و یا با استفاده از دسته‌بندی خودروها بر اساس خودروساز تمامی گزینه‌های فروش شرکت خودروساز مورد نظر را مطالعه و بررسی کنید. همچنین برای آشنایی بیشتر شما با هر مدل در صفحه خود خودرو کافی است به بخش نقد و بررسی خودرو مراجعه و موارد ذکر شده را مطالعه کنید. برخی از خودروهای پرطرفدار در این مجموعه عبارتند از:

  • دیگنیتی
  • فیدلیتی
  • بسترن B30
  • ساندرو استپ وی
  • برلیانس کراس
  • کوئیک اتوماتیک
  • برلیانس H320
  • جک K7
  • جک S5
  • جک T8
  • هایما S5
  • اچ سی کراس H30
  • پژو 207 اتومات سقف‌شیشه‌ای
  • وانت کارا دوکابین

مراحل و شرایط خرید خودروی صفر پدیده خودرو

خرید خودروی صفر از پدیده خودرو کاری بسیار آسان است. در نخستین مرحله شما می‌توانید بعد از انتخاب خودروی مورد نظر خود، سفارش خرید آن را در سایت ثبت کنید. روش دیگر برقراری تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری است. در هرصورت خدمات مشاوره رایگان تلفنی و حضوری به متقاضیان خرید ارائه می‌شود. بنابراین کارشناسان خبره پدیده خودرو تمامی اطلاعات مورد نیاز را در زمینه قیمت دقیق، مشخصات فنی و موارد دیگر با شما در میان می‌گذارند. ساعات کاری این مجموعه نیز از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 تا 18 و روزهای پنج شنبه از ساعت 9 تا 13 است.

با پدیده خودرو خریدی آسان و همراه با اطمینان را تجربه کنید

بسیاری از خریداران خودرو صفر پس از مدتی متوجه وجود مشکلات متعدد فنی یا زدگی‌ها و خراش‌های روی بدنه می‌شوند. همچنین گاهی به‌دلیل دستکاری کیلومتر، خودروی خریداری شده، صفر واقعی نیست. ما در مجموعه پدیده خودرو، شرایطی را فراهم کرده‌ایم که خریداران بدون نیاز به برخورداری از مهارت بالا در تشخیص معایب فنی، رنگ و بدنه و صفر بودن واقعی خودرو، خودرویی در نهایت سلامت را با ضمانت‌نامه کتبی و کارشناسی از ما تحویل بگیرند.

ما همچنین خودروهای مورد نظر شما را تنها ظرف یک روز کاری به شما تحویل می‌دهیم که یکی از برترین مزایای خرید از پدیده خودرو است. همچنین این خودروها از طریق خودروبر تا محل مورد نظر خریدار حمل می‌شوند تا یک خودروی صفر واقعی به خریدار تحویل داده شود. برای برخورداری از این مزایا کافی است سفارش خود را ثبت کنید و یا از طریق کانال‌های ارتباطی ذکر شده در سایت با ما تماس برقرار کنید.

ارسال دیدگاه