از کجا خودروی صفر بخریم؟

از کجا خودروی صفر بخریم | بهترین مراجع خرید خودروهای صفر را بشناسیم

از کجا خودروی صفر بخریم؛ سوال مهم خریداران خودرو

بسیاری از افراد علاقه‌مند به خرید خودرو، ترجیح می‌دهند خودروهای نو یا به‌اصطلاح صفرکیلومتر را بخرند. خودروهای صفر یا صفرکیلومتر به خودروهایی گفته می‌شوند که تازه از درب کارخانه خارج شده‌اند و هیچ مسافتی را طی نکرده‌اند. شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که از کجا خودروی صفر بخریم. یک سوال مهم که پاسخ‌های زیادی دارد و به همین خاطر شما برای خرید این نوع خودروها گزینه‌های بسیار زیادی خواهید داشت اما لزوما تمام این گزینه‌ها، گزینه‌هایی ایده‌آل و بدون نقص برای خرید خودروی صفر نیستند. در این مطلب بهترین مراجع خرید خودروهای صفر را به شما معرفی می‌کنیم.

خرید خودروی صفر؛ انتخابی ایده‌آل برای خریداران این محصول

خودروهای صفرکیلومتر، خودروهایی هستند که به‌تازگی از درب کارخانه خارج شده‌اند و کیلومتر آن‌ها عدد بسیار پایینی را نشان می‌دهد. باید اشاره داشت که عدد درج شده در کیلومتر خودروهای صفر، برخلاف اسم آن‌ها دقیقا روی عدد صفر قرار ندارد. چرا که خودروها در کارخانه‌ها جابه‌جا می‌شوند. باید اشاره داشت که باوجود جابه‌جایی خودروها در کارخانه‌ها، عدد درج شده روی کیلومتر خودروی صفر باید به این عدد بسیار نزدیک باشد. خرید خودروی صفر گزینه‌ای ایده‌آل برای خریداران خودرو است.

چرا که آن‌ها می‌توانند یک خودروی جدید، تازه تولیدشده و بدون هیچ‌گونه ایرادی را خریداری کنند. باید توجه داشت که هر خودرویی صفری، صفرکیلومتر نیست و این نوع خودروها را باید از مراجع معتبر فروش خودرو خرید. مراجع معتبر فروشنده خودروهای صفر به شما از بابت صفر بودن خودرو تضمین می‌دهند تا شما با خیالی راحت خودروی مورد نظر خود را خریداری کنید.

از کجا خودروی صفر بخریم؛ بهترین روش‌های خرید خودروی صفر را بشناسیم

سواری یک خودروی صفر بسیار لذت‌بخش است و شما می‌توانید با خرید این خودروها از یک سواری بدون سروصدا و بدون مشکل نهایت لذت را ببرید. بوی مورد علاقه بسیاری از افراد، بوی داخل خودروی صفر است و به همین خاطر خرید این نوع خودروها تجربه بسیار ماندگار و جذابی است. تمام این مولفه‌های جذاب تا زمانی واقعیت دارند که شما خودروی خود را از یک مرجع معتبر خریداری کنید و خودروی شما واقعا صفرکیلومتر باشد. به همین خاطر باید با بهترین مراجع خرید خودروی صفر آشنا بود. در ادامه با انواع این مراجع آشنا می‌شویم.

خرید خودروی صفر از سایت‌های شرکت‌های سازنده خودرو

در پاسخ به سوال از کجا خودروی صفر بخریم باید گفت که اصلی‌ترین مرجع خرید این نوع خودروها، کارخانه سازنده آن‌ها است. بسیاری از افراد انواع خودروها را از شرکت‌های سازنده آن‌ها می‌خرند. خرید خودروی صفر از این شرکت‌ها راه مناسبی به نظر می‌رسد اما شرایط بازار خودروی ایران به‌گونه‌ای است که شرکت‌های سازنده فروش بسیار محدودی دارند و افراد باید مدت‌زمان زیادی را برای خرید خودروی صفر در صف منتظر بمانند.

همچنین این شرکت‌ها خودروها را در بازه‌های زمانی سه الی شش‌ماهه تحویل می‌دهند. به همین خاطر خرید خودروی صفر از شرکت‌های تولیدکننده خودرو در بسیاری از موارد یک گزینه مناسب نیست. هرچند باید اشاره داشت که خودروهای جدید که در بازار موجود نیستند و به‌تازگی معرفی شده‌اند را تنها می‌توان از کارخانه‌های تولیدکننده آن‌ها خریداری کرد.

خرید خودروی صفر از طریق آگهی‌های فروش

بسیاری از افراد بعد از خرید خودرو از شرکت‌های تولیدکننده آن‌ها، این خودروها را در سایت‌های فروش خودرو یا لوازم، با قیمتی بسیار بالاتر آگهی می‌کنند. برای افرادی که می‌پرسند از کجا خودروی صفر بخریم، خرید این نوع خودروها از طریق آگهی‌های فروش خودروی صفر، سریع‌ترین روش است. خرید خودروی صفر از طریق این آگهی‌ها مزایایی مانند سرعت بالای خرید و عدم نیاز به انتظار دارد اما از طرف دیگر نمی‌توان به افراد فروشنده خودرو در این آگهی‌ها اعتماد کرد. چرا که ممکن است این افراد با تغییر کیلومتر خودرو، خودروهای کارکرده را به‌جای خودروهای صفر به فروش برسانند. همچنین بسیاری از افراد سودجو خودروهای تصادفی را به‌جای خودروهای صفر در سایت‌های آگهی خودرو می‌فروشند. به همین خاطر این روش نیز معایبی دارد که در هنگام خرید خودروی صفر باید به آن‌ها توجه داشت.

نمایشگاه‌های ماشین؛ یکی از مراجع خرید خودروی صفر

حتما نمایشگاه‌های بزرگ و کوچک ماشین در سطح شهر خود را دیده‌اید. مغازه‌ها و ساختمان‌هایی با نمای شیشه‌ای و جذاب که در داخل آن‌ها انواع خودروهای داخلی و خارجی برای بازدید و خرید قرار گرفته‌اند. از زمان‌های قدیم نمایشگاه‌های ماشین یکی از اصلی‌ترین مراجع خرید خودروی صفر و کارکرده بوده‌اند. این کسب‌وکارها خودروهای صفر را از کارخانه یا افراد خریداری می‌کنند و به‌عنوان واسطه به افرادی که به دنبال خرید خودروی صفر هستند، می‌فروشند.

در پاسخ به سوال از کجا خودروی صفر بخریم، باید به شما بگوییم که خرید این نوع خودروها از نمایشگاه‌های ماشین ریسک بسیار بالایی دارد. چرا که این کسب‌وکارها بیشتر واسطه هستند و تضمین درستی از بابت سلامت و صفر بودن ماشین به شما نمی‌دهند.

خرید خودروی صفر از شرکت‌های خصوصی

یکی دیگر از پاسخ‌ها در جواب سوال از کجا خودروی صفر بخریم، خرید این نوع خودروها از شرکت‌های خصوصی معتبر مانند شرکت پدیده خودرو است. شرکت‌های خصوصی زیادی هستند که می‌توان از آن‌ها خودروهای صفر را با تضمین صفر بودن خریداری کرد. این شرکت‌ها اعتبار زیادی دارند و شما می‌توانید با خیالی راحت انواع خودروهای داخلی و خارجی را از آن‌ها خریداری کنید.

خرید ماشین از شرکت پدیده خودرو؛ بهترین روش خرید خودروی صفرکیلومتر

شرکت پدیده خودرو یکی از شرکت‌های خصوصی است که شما می‌توانید انواع خودروهای صفرکیلومتر شرکت‌های ایران‌خودرو، سایپا، پارس‌خودرو و گروه بهمن را خریداری کنید. شما برای خرید خودروی صفر این شرکت‌ها از پدیده خودرو به در صف ماندن و یا شرکت در قرعه‌کشی نیازی ندارید و می‌توانید در یک روز صاحب یک خودروی صفرکیلومتر جذاب شوید. خودروهای موجود در پدیده خودرو همگی صفرکیلومتر هستند و با ضمانت کتبی در زمینه صفرکیلومتر بودن و تضمین کیفیت رنگ و شرایط فنی خودرو به فروش می‌رسند. به همین خاطر خیال شما از بابت این مولفه‌های خودرو راحت خواهد بود و می‌توانید از سواری خودروی صفر جدید خود نهایت لذت را ببرید. از جمله خودروهای صفر مطرح و پرطرفدار موجود در شرکت پدیده خودرو عبارت‌اند از:

  • خودروی دیگنیتی گروه بهمن
  • خودروی فیدلیتی گروه بهمن
  • ماشین بسترن B30 گروه بهمن
  • خودروی جک K7 کرمان موتور

از کجا خودروی صفر بخریم؛ پدیده خودرو بهترین گزینه برای شما است!

شرکت پدیده خودرو یکی از شرکت‌های قدیمی در زمینه فروش خودروی صفر و کارشناسی تخصصی خودرو است که از سال 1383 فعالیت خود را آغاز کرده است. شما با خرید خودرو از این شرکت دیگر با مشکلات خرید خودروی صفر از مراجع دیگر درگیر نمی‌شوید و می‌توانید با اطمینان یک خودروی صفر آخرین مدل و فول آپشن را از پدیده خودرو خریداری کنید.

ارسال دیدگاه